Obchodní podmínky

Provozovatel internetového portálu

Název společnosti:      M&S - Company s.r.o.
Ulice a číslo popisné:   Karla IV. 505/1 
Město a PSČ:              Karlovy Vary 360 01 
Stát:                             CZ
IČ:                                25245996
DIČ:                        CZ 25245996

Odpovědná osoba a kontakt:

Slivovská Martina

Tel. 602 791 554

E-mail: mscom@volny.cz

Pracovní doba: Po-Pá: 10.00 - 18.00

1) O registraci

"Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě M&S - Company s.r.o. a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy M&S - Company s.r.o. v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti."

Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 50kB. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: mscom@volny.cz  nebo na uvedené pevné adrese.

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

Storno objednávky

Pokud provedete storno objednávky do doby expedice, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3) Způsob doručení a dodací podmínky

Osobní odběr

Objednávku je možné vyzvednout tentýž den za předpokladu, že objednané zboží je skladem. V ostatních případech vás budeme informovat.

Objednávky lze vyzvedávat Po-Ne od : 12.00 - 18.00 hod. v provozovně  Atrium, přízemí č. obchodu 004, Karla IV. 505/1, Karlovy Vary, 360 01

Zboží doručováno přepravní společností DPD

Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání po celé ČR do 17.00 hod. 

Společnost DPD Vás bude informovat o doručování balíku telefonicky, prostředníctvím SMS nebo e-mailem.

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 99,- Kč v případě dobírky + 40,-Kč.

U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy.

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

Maximální hmotnost jednoho balíku je 50 kg.

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, nebo jeho obsah vykazuje známky poškození  - uplatněte reklamaci přímo přepravce!

Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Zboží doručováno přepravní společností Česká pošta 

Balík Do Ruky 

Česká pošta Vás informuje prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. 

V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na Vaší ukládací poště.

Zároveň můžete využít webovou aplikaci Změna doručení Online a změnit si termín a čas doručení.

Zboží doručováno do zahraničí - Slovensko 

Zásilka je obvykle doručena do 2 dní od odeslání.

O odeslání zásilky Vás budeme informovat prostředníctvím SMS nebo e-mailem již v den podání.

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 200,- Kč, v případě dobírky +100,-Kč.

U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy.

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

Maximální hmotnost jednoho balíku je 20 kg.

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, nebo jeho obsah vykazuje známky poškození  - uplatněte reklamaci přímo u přepravce!

Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

4) Záruka

Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců a vztahuje se pouze na výrobní vady. Záruční lhůta začíná běžet datumem uvdeným na daňovém dokladu.
Záruka se nevztahuje na poškození v důsledku manipulace jednoznačně vedoucí k poškození výrobku nebo v důsledku nesprávného užívání.

Údržba zakoupeného zboží: Veškeré zboží slouží především jako dekorace, při čištění či udržování tohoto zboží je tedy třeba postupovat s ohledem na tuto skutečnost. Výrobky z keramiky nedoporučujeme  umývat v myčce nádobí. U textilu je vždy uvedena informace o vhodném způsobu praní. Ostatní dekorace a doplňky čistěte pouze navlhčenou textilií nebo se předem informujte u prodejce o správné údržbě. Při nesprávném postupu údržby (použití horké vody, drsné houbičky, myčky, saponátu apod) prodejce neručí za případné škody a změny stavu produktu a není možné tyto vady reklamovat!

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.  Odstoupení od smlouvy musí být prokazatelně doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal,
  • na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.

Jak postupovat při vrácení zboží:

1) Zboží zašlete na adresu: Atrium, obchod 004, Karla IV. 505/1, Karlovy Vary 360 01

2) Doporučujeme Vám zboží pojistit jelikož prodávající neručí za strátu nebo poškození zásilky při přepravě.

3)  Peníze vám budou vráceny bez zbytečného odkladu, nejdéle do 7 dní od obdržení zásilky.

7) Způsoby úhrady

Veškeré způsoby úhrady, lze vybrat před výběrem dopravy. Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně dopravy.
předplatba - při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet
dobírka - objednané zboží Vám zašleme poštou a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.
osobní odběr - platí v hotovosti při osobním odběru.
 

8) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

9) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

  1. V případě reklamace postupujte dle popisu: zašlete, nebo doneste výrobek osobně na adresu: M&S-Company s.r.o. ul. Karla IV. 505/1, 36001 Karlovy Vary. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile zásilku odešlete, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit, jelikož prodávající neručí za strátu nebo poškození zásilky při přepravě.
  2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
  3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například faktura, dodací list a jiné.
  6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  8. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  9. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

 Váš Excellent Fashion obchod

Obchodní podmínky jsou platné od 01.01.2020 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.